Naftové motory TDI.

Úsporné naftové motory 2,0 l TDI s priamym vstrekovaním Common-Rail sa dodávajú s rôznymi úrovňami výkonu: s 55 kW/75 k, 75 kW/102 k, 90 kW/122 k alebo 110 kW/150 k. Motor s výkonom 90kW/122 k je vždy vybavený pohonom všetkých štyroch kolies 4MOTION; motor s výkonom 110 kW/150 k sa dá kombinovať s dvojspojkovou automatickou prevodovkou DSG1 a na želanie dodatočne s pohonom všetkých kolies 4MOTION; motor s výkonom 75 kW/102 k sa na želanie dodáva s dvojspojkovou automatickou prevodovkou DSG.

1 Táto kombinácia bude v ponuke neskôr.

Benzínové motory TSI.

Vďaka kombinácii priameho vstrekovania a preplňovania turbodúchadlom sú benzínové motory mimoriadne úsporné a maximálne výkonné. Okrem toho sa motor 1,4 l TSI s výkonom 92 kW/125 k prvýkrát na želanie dodáva s dvojspojkovou automatickou prevodovkou DSG1. 7-stupňová dvojspojková automatická prevodovka DSG poskytuje plnoautomatické radenie rýchlostných stupňov takmer bez prerušenia prísunu krútiaceho momentu a výrazne prispieva k vysokému komfortu jazdy. Prevodové stupne sa dajú radiť aj manuálne. Palubný počítač pritom vodičovi odporúča, ktorý prevodový stupeň má zaradiť, aby jazdil maximálne úsporne.

1 Táto možnosť bude v ponuke neskôr.

BlueMotion Technology

Modely Volkswagen vybavené systémami BlueMotion Technology fungujú v súlade s konceptom "Think Blue": Preto je každý nový motor s Euro 6 sériovo vybavený systémom štart/stop, rekuperáciou brzdnej energie, asistentom rozbehu do kopca a pneumatikami so zníženým valivým odporom.

Systém štart-stop
Tento systém vám pomáha jazdiť úspornejšie a vypína motor pri voľnobežných otáčkach. Tak dokáže znížiť spotrebu paliva hlavne v mestskej premávke.

Rekuperácia brzdnej energie
Trecia energia sa počas brzdenia ukladá a následne ju generátor premení na elektrickú energiu. Tá je potom k dispozícii pre elektrické zariadenia, ktoré ju potrebujú.

Zavrieť